I miss you Mektop Pektop




Assalamualaikum . Wahh malam nih hujan . Sejuk giler . And and yang paling penting . Malam nih hujan mengiringi airmata aku kejap tadi . Serius sebak ! Aku rindu cicak kobeng aku . Aku tetibe jer rindu Mektop Pektop neh . Although kiteorang mmg xpernah jumpe pun . Tapi , dia la kotak hati aku , dia lah kotak aduan aku , dia jgk kembar + kawan - lesbo = kakak yang paling giler :)

Aku admit laa . Aku rasa kehilangan kawan kawan aku . And selepas aku keluar dari asrama . Aku rase sunyi jer bila aku on . And tut tut .. Tiap kali aku on . Mmg wajib aku bukak wall FB DyLa Pajri nih . Kadang kadang kalau hari sabtu mmg aku wajib tggu dea on . Sbb tak sabar nk tgk dia upload photo . Hehehe :)

Eh budah Hot , eh budak Cun , eh budak Senget ! Aku ingat aku sorang jerr rase kau pelik . Rupenye kau pun rase aku pelik . Mmg betul lah pelik . Sorry la syg kalau aku xlayan kau or what . Aku actually bukan nyer tak nak layan kau . Tapi , aku tgok since 2 3 hari nih kau tak layan aku terus . Serius aku sedih . Tapi , aku bukak blog kau . Bace entry . Mmg kebabom ! Terkejut kot sbb kau dah bhgia . Syukur alhamdulillah . Aku dah boleh tgk kawan aku bhgia sekarang . Tau x dyla ? Masa hari kau bg link blog tuh kan . Ramai giler kot yg mintak link blog kau dgn aku. Tapi aku tak kasi . Aku bukak jer blog kau . Kluar gmbr aqem ! Perghh ! Bace entry mmg pergh . Tetibe jer ngalir airmata . Bukan sedih tp terharu . Sbb dpt tgk kawan aku bhgia


Tau x ? Xd kan kan kan , aku on skype adk aku . And suddenly Dyla Pajri on her skype . Aku pun , off skype adk aku and on skype aku . Xsmpai seminit kot aku on skype aku . Then , kau tegur aku kat skype . Giler happy !! Then , kite chat kat situh . Once again , jatuh air mata aku . Rinduu nyeerr kat kau mektop weyh !! Then aku tgk kau tukar sttus skype . Aku pun tukar jgk .. 



Ganas ? Ameme ! Btw , thnks byk byk for tonite . Aku terharu giler kot ade saem macei Mektop Pektop nih . Haa . Janji jgn tggl aku erh ? *ayat sllu kau bg kat aku dlu . HAHA . Aku rindu skype dgn dy , rindu gadoh dgn dy , rindu nk jadi giler dgn dy . Oh rindu semua tentang dia . Last one , aku doakan MP ngn AZ bhgia forever . No more sad please :')

For you <3 I love you Mektop Pektop :')

No comments:

Post a Comment