Semua kawan aku dah berubah :')



Tayang muka yang buruk sikit . Wahh :O Buruk kot . Muka letih masa majlis mak sedara hari tuh . HAHAHA . Weyh , salah topik nih . Malam nih kene tweetlimit lagi . Tgh syoksyok tweet ngn Pok Jak then kene limit . Siall laa jgk rasanya . Oh laa laa ~ Then then , xd on fb kejap sebab boring jer kot . Stalk stalk org then , semua org aku tegur dekat cb . Tapi .. Sedih kot :'(

Ya Allah , kenapa laa kawan kawan dila sekarang dah berubah ? First , paling ketara laa . Kawan baik dila , semuanya macam err gituh . Acano eh nk gtau , macam pelik gituh . Ade yg mmg tak kenal dila lansung , ade yg mmg sombong terus , kalau dila tgur pun . mintak intro . Ya Allah , kadang kadang macam sakit hati jer bila on9 . Dlu , msti ade yg tgur kalau on . Now ? Fuhh , fb pon mcam rumah usang . Sunyi semacam jer . Xtau la kan ? Mayb bz semua la tuh . Rindu weyh macam dlu . Now , bukak jer fb or so on . Mmg bosan :'( Nak jerr aku buat bodoh jer semua tuh .

Start from now , dila pon kan mmg nk focus on study . Kalau on9 , nk off chat . Kalau on pon , buat bodoh jer la kan ? Main twitter jer . Rindu kawan nih lebih sakit dari rindu dekat boyfie actually . Macam aku rindu MP dlu , sakit giler rasa hati . KAdang kadang sebak jer :'(

Aku faham mesti korang busy kan ? Aku pun kadang kadang busy . Tapi kadang kadang perasaan aku nih mmg xleyh blah , Mmg rindu tahap gaban . Kadang kadang aku takut nk tgur korang . Sbb tkut busy and ggu . And thats why aku tggu korang jer laa yg tgur aku kan ? Tu pun kadang kadang ade yg antar chat dekat aku . Gtau aku nih xkenal kawan . Ya Allah , perasaan aku mudah sgt terguris . Kadang kadang kawan yg aku rapat sakitkan hati aku pyn aku nangis . Hari tuh pun pernah aku nangis sbb rindu kat ehem ehem laa kan . Mmg macam batak jer actually rindu kat W ngn S . Dlu pernah jnji walau acano pun , diorang akan ttp dgn dila . Tapi , since tahun baru nih . DIorang mmg dah lupa dila . Jauh skli . DLu selalu ajak skypo sekali ngn kawan kawan dia , selalu ade bila aku sedih . Diorang la yg pernah tenangkan aku . Diorang la kotak hati aku . Tapii .. Yer lah . Macam mama cakap , kawan nih ibarat baju . Ikut fesyen :'(

Seriously , mmg tak tahan sebak dalam haty . Rinduuu semua . Kalau sapa yg boleh faham dila sekarang . Mmg sakit sangat dalam hati nih . Takpe laaa , terima kasih sbb bg peluang dekat dila rasa bhgia ade kawan macam korang . Terima kasih byk2 :') Assalamualaikum . Bye kawan

No comments:

Post a Comment