Good Bye SENGET :')




Promote gambar betik kejap . Hehe :')

Actually , tonite rasa kehilangan sangat2 . Ya Allah ~ berat sgt dugaan nih . Nget , thnks byk2 nget . Ak pon tak tau nk cakap ape dah . Nget , ak bersyukur sgt2 kau jadi kawan aku . Kau selalu buat aku happy . Kau selalu buat aku ketawa . Kau tak pernah buat aku sedih even sedikit pon . Tapi nget , tonite aku rasa alone sgt2 nget .. Aku rasa sgt2 kehilangan kau . Nget , aku xpernah pun mintak kau tinggalkan aku nget . Aku sayang sgt2 dekat kau kawan :'(

Aku mintak maaf sbb buat kau stress . Mungkin ak jgk salah . Aku ego kan nget ? Aku patut nye kene faham perasaan perempuan kau tuh macam mane . Kalau aku jadi dia pon , jujur aku terasa hati . Apa yang dia rasa akan aku rasa jgk . Aku mintak maaf sgt2 :'(

Nget , dikesempatan ni jgk , aku mintak maaf segala galanya daripada start aku kenal kau dlu sampai laa malam nih . Aku janji aku takkan ganggu kau lagi :') Dah takde orang lain yg boleh ganti senget ak lagi . Nget ,  trima ksih sekali lagi sbb pernah jadi kawan yang paling gila dalam hidup aku :'(

Nget , aku mintak maaf . Bukan aku taknak faham kau . Aku faham sgt2 nget . Tapi ak xleyh nk faham kau sorang nget . Ak kene faham perempuan kau jgk nget . Dia perempuan , ak pon perempuan .. Aku tau sgt2 nget kau syg dia . Kan ? Dgn cara kau conteng dinding tlg AS tuh pun dah boleh buktikan sejauh mana kau syg dia kan . Dgn ak dlu xd pon macam tuh . Jujur nget , ak dengki tgk kau dgn dia . Tapi ape aku mampu , aku bleh doakan kau jerr , aku just boleh doakan kebahagiaan kau dengan dia jer nget . Dia untung sgt sbb dpt kau . Tak macam aku dlu . Ak dlu pon pernah dpt kau , tp aku lepaskan kau :'( 

Even dia macam kongkong hidup kau , tak bg kebebasan untuk kau . Tapi jauh dalam hati dia nget , dia syg sgt2 dekat kau nget . Cuma dia xfaham macam mane nak syg kau . Sbb dia tkt kau milik orang lain . Sbb dia syg sgt2 dekat kau . Tape laa nget , aku doakan semoga kau bhgia dengan dia . Pi lah nget dekat dia .. Aku rela korban kan kawan aku untuk kebahagiaan dia . Jgn pernah lupe aku nget . Aku sayang kau sgt2 :')

TAKE CARE SENGET ! BYE :')





3 comments:

  1. sabar n tabah yer

    do visit n follow
    http://myaleo.blogspot.com/2012/08/hey-myaleohappy-6-yearsry.html

    ReplyDelete
  2. buat air betik pon sedap kan??

    ReplyDelete
  3. dont upset dear..be strong ^_^

    ReplyDelete