Happy FourMonthSarry to US :)




Takde pasal pasal gambar dekat atas masuk post aku kali nih . Ehemm ehemm ! Assalamualaikum and Hi everyone . I'm here again . Sorry for long quite because busy with school and eveything . So I would like to story about dramatic love story (maybe) . Maybe boring but I don't care . haha

Well , hari ni my fourmonthsarry . Tadi dapat panggilan mengejut . Fuhh . To be honest , senanya aku menangis tadi tau ? Sumpah tak dapat tahan air mata . Aku tunggu punya tunggu pukul 12 dia wish fourmonthsarry tapi tak wish jgk . Pukul 12 tepat airmata aku mengalir . Before tuh , ada text dengan dia .

Him : Beci aku mu !
Me :  Tobak eh ?
Him : Tobakk
Me : *lap airmata* ohh okee :)

Masa nih memang serius ada laa jgk terasa hati . Memang menangis semampu yang boleh . Tersedu sedu aku masa nih . Lepas tuh , try jgk tabahkan hati . Masuk bilik amik note pad dengan pen . Pergi dapur , snapshot gambar . Buat muka fake smile bagai . Gilee pelik muka akuu -.-'



Pandai tak aku buat fake smile ? Haaa . Serius macam drakula pun ada masa nih aku tengok . Burokk woo muka . Ok back to story . Lepas pada aku snap gambar nih , aku letak laptop dengan phone aku atas katil . Wishing for his text pun ada masa tuh . I wonder he has sleep that time . Then, aku turun pegi minum air dekat dapur . Tetiba terdengar macam phone aku bunyi . Aku sepantas kilat cuba jadi pelari terpantas di dalam rumah . Pecut 300km/saat nak amik phone . Terpapar dekat skrin phone tuh incoming call from *sayang* . Awhhh . Dengan suara yang tah pape . Angkat call . Lepas tuh 

Him : Weyh, nangis eh ?
Me : Tak ahh
Him : Ololo . Happy Fourmonthsarry sayang . I love you
Me : *hilang kata kata* ermm
Him : Jgn ahh nangis
Me : Takk ahh 
Woii ! Serius masa nih rasa macam nak menjerit satu dunia bagitahu yang aku happy . Dalam pada masa tuh kan , sempat lagi laa airmata aku tuh gedik nak jatuh *tacing betol* . Lepas tuh try laa cover dengan gelak sebab dia buat lawak . Cuma malam nih dia tak nyanyi jerr . Masa threemonth sarry hari tu dia ada nyanyi before wish threemonthsarry . Well , I admit he's good in suprising . Agak dengki sebab aku tak pernah buat suprise untuk dia . Rasa macam tak aci pun ada . Kadang kadang timbul rasa macam nak try laaa jgk buat dia happy dengan suprise aku tuh . Tapi tak pernah excellent . Mungkin takde bakat kot dalam bidang suprise bagai nih . Hahaha 

What can I say ah ? Hmm . He's so cute when he do some suprise . Suka sangat sangat . Haha . Dah banyak kali dapat suprise dari dia . Tapi before suprise tuh mesti kene tipu dulu . Bagi aku nangis bagai lepas tuh buat suprise . Tektikk dia -.-' haha . Enough laa membebel . Entah pape dah nih .. Hmm now my wishing for this fourmonthsarry ? Well baby , this is for you :)

Semoga kita bahagia
Semoga selalu happy
Semoga tak lupa saya yang tetap sayangkan awak
Harap lepas nih tak gaduh gaduh lagi
Harap tak jemu dengan saya
Maafkan segala kesalahan saya sepanjang kita bersama
Semoga selalu tersenyum
Harap dapat balas text saya panjang panjang lagi ye ? hehe
Semoga tak cari gf lain . Teruskan setia dgn saya ye ? hikhokss
Semoga kasih sayang awak terhadap saya bertambah
Semoga sentiasa kuat dengan dugaan

Ok dahh ? Tuh jerr laa wishing saya untuk awak . Hmm apa lagi eh ? Haa . Nih nak pesan sikit . Tolong baca elok elok yer biey ? Pesanan nih mungkin tak seberapa , tapi mungkin bagi saya sangat sangat penting . 

I'm here will love you forever . Saya sayang awak sesangat . Tolong jangan keluar dalam hati saya . Saya dah hias satu kota yang istimewa dalam hati saya untuk awak duduk diam diam dekat situ . Saya tak macam awak yang sweet , romantik and macam macam lagi . Dan saya pasti itu kelemahan saya . Mungkin dengan kelebihan yang lain saya mampu bahagiakan awak dah hubungan kita . Agak dengki kadang kadang bila ada perempuan cuba dekat dengan awak . Sebab saya takut hilang awak :') Biey , saya percayakan awak . Harap awak boleh jaga hubungan kita elok elok . Dan saya pun harap saya boleh jaga hubungan kita . Saya sayangkan hubungan kita . Thank you for everything sepanjang awak bersama dengan saya . Suka , duka , menangis , ketawa , gelak , senyum and macam macam lagi laa . Terima kasih sebab bersabar dengan sikap saya yg mungkin kadang kadang mengecewakan awak atau kadang kadang menyakitkan hati awak . I'm so sorry . I really didnt mean it . I;m so glad that kita mampu bertahan sampai setakat nih . Harap lebih lama lagi . Mungkin bertahun tahun :) In shaa Allah . Thnks also for tonite . You have did the best suprised for me . In shaa Allah nanti sy blajar macam mana nak buat suprise yang awesome . Lepas tuh , nanti another monthsarry kita , saya buat suprise untuk awak . Cewahh . hahaha . That's all lahh . I LOVE YOU MUHAMMAD KHAIRI BIN CHE MUSTAFA . I DO MORE LOVE YOU :* (big hug)
Biey , another sorry for the boring post . I really dont know what to write here . So , this is for you :) bye xoxo




No comments:

Post a Comment