Happy Nine MonthSarry to Us :')





Assalamualaikum and Hi ?

First of all , I just want to say sorry for this annoy post . Dear you , this is for you . 

Well aku tahu yang kita dah 4 month tak bersama . Sedih? Sangat laa ! Tuhan je tahu . Kalau kita still together dari dulu sampai sekarang , malam nih kita akan sambut monthsarry kita yang ke sembilan . And semestinya aku akan dpt suprise dari kau kan ? Aku rindu semua tuh :'D

Tak kesah laa apart ke ape ke , aku  nak wish jugak . Hahahahaha perghh sakai gila -.-'

You , happy 9 monthsarry . Harap for the future kita akan together like our past . Seriusly aku rindu semua tu . Aku rindu nak sweet sweet dengan kau :')

Aku mohon jangan tinggalkan aku , aku sunyi tanpa kau . Aku mohon jangan jauh dari aku , aku akan rindu kau . Aku mohon jangan lupakan aku , sebab aku tak pernah sedia nak lupakan kau :')

Thnk you for a long onthephone . Tapi aku rindu onthephone macam dulu yang tak henti gelak , yang berjam jam sampai habis baterry aku , yang kau selalu buat aku nangis , merajuk ape semua tuh . 

Last , once again happy ninemonthsarry to us . Aku syg kau sangat sangat laa . No one can replace you . Kau sorang je yg mampu dapat curi hati aku . In shaa Allah :') Aku akan tetap wait kau . Walau terpaksa aku tunggu lama mana pun . Walau semua orang cakap aku bodoh . Walau orang cakap aku tak boleh terima takdir . Aku lansung tak kesah . Sebab aku tahu kau mampu bahagiakan aku .. Lebih dari segalanya . In shaa Allah :')

Sorry for a boring post . Seriusly don't have idea :D

Good nite my dear , I love you till end . Sweet dream , sleep tight :*

No comments:

Post a Comment