I miss the old you :'(


Assalamualaikum :) Hi bloggerians :*

Hi awak ? hmm actually I don't know how to start . Dengan airmata mengalir apa bagai . Otak blank :'( Seriusly malam nih perasaan buat hal dengan aku . Tetiba sedih semacam . Well , ermm yahh . Tut , aku rindu kau sangat sangat . Miss the old you :') *lap airmata*

Aku rindu semua tentang kau , aku rindu nak dapat morning text kau , nite text kau , love you dari kau , otp dengan kau , muahh muahh dari kau , ayat ayat jiwang bodoh kau , rindu nak jumpa kau , rindu nak gelak gelak dengan kau , rindu nak dengar kau panggil aku sayang , rindu kau nyanyi untuk aku  . and erm rindu semua laa . Aku rindu semua yang ada pada kita "dulu"

Tut , esok aku nak masuk asrama tau ? Actually malam nih aku nak call kau , nak otp dengan kau lama lama . Tapi topup aku takde . Duit aku bulan ni lari sebab beli ubat . Kau sendiri tahu kan ? Ermm , dekat asrama nanti maybe aku akan jarang contact kau . Faham faham la kan line dekat sana macam mana kan ? Dan kau sendiri pun sekarang tengah sibuk study ape semua kan ? Good luck laa ! Jauh betol kau tinggal aku tut :'D

Err ermm otak aku dah blank gila -.-' air mata aku nih buat aku hilang focus laa . Well , ermm tut , kau jaga diri kau elok elok taw ? Jaga kesihatan kau . Jangan malas malas . Selalu ingat aku . Aku selalu tengok kau dari jauh tau ? Aku selalu stalk kau actually . Walau kadang kadang aku yang terpaksa tebal muka tweet kau  , sebab aku rindu kau sangat sangat . Nak tunggu kau tweet aku dulu memang lambat laa :'D

Last , tadi aku ada text kau . tak tahu la sampai ke tak sbb dekat phone aku tak delivered pon . before aku tidur . Just nak say , aku still tunggu kau taw ? Sampai bila bila . Bye , love you :')

*muka tak boleh blah*

No comments:

Post a Comment